Morgonstart med Plura

Ernst Brunners texter tillsammans rockmusik och äktheten och djupheten förstärks! Härligt förvånat lockades jag från markservicen i köket till musiken som strålade ur tv-apparaten. Plura, Staffan hellström bla- och Oops så bra det var!! Jag tog vara på nuet och stannade upp en bra stund framför tv:n och bara njöt! Vilken härligt bra början på veckan!!
Annars var denna morgon vädermässigt grå och huvudet något trött. Så den ljuva musiken från tv:n var som hämtad från ovan i detta nuet och drog mig till den fantastiska sinnesstämningen som jag älskar att vara i. Jag är redo för veckan. Defnitivt!!

 Här ett klipp med Plura- NJUT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0