..och granen är på plats

När inte dagen idag bjöd på den förväntningen som jag hade, måste nu möjligheter skapas för dagen istället.. så nu är julegranen på plats. Inte klädd ännu- det är ju högtiden för de små så det får väntas tills kvällen. Men den granen är iallfall satt på plats nu. Ett litet trixande med granbar liggande i hall och vardagsrum och därefter att få granen rak i foten..men "I´m good with my hands".. så årets finnaste gran står ståtligt i vårt vardagsrum.

 Något tidigt för en del och så även för mig sen några år tillbaka. men med en liten prinsessas födelsedag den tjugoandra december så ska granen vara inne och klädd till denna födelsedag. I år ännu tidigare pga stundande disco-kalas..wow!! :) Så med julen har jag lärt mig som dagen idag- förutsättningar kan ändras och förväntningar kanske inte inbringas- acceptera och ta en ny väg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0