Så stod hon i hallen likt en lucia..♥ ♥ ♥

Nästan alla paket är inslagna och ligger på plats under granen. Det luktar jul i vårt hem. Skinkan är färdig och vi har intagit det första smakprovet av vörtbröd med skinka och julmust. Mmmmmm. Så juligt gott!!

Nerkrupna i soffan fram "Love actually"- en alldeles underbar film. Med levande ljus och granens sken är det lugnt och stilla och massa njutning i vårt hem. När allt är som lugnast en halvtimme fö midnatt och julafton är här och ingenting mer egentligen ska hända - då öppnas yttrdörren och så står hon bara där i stearinljusets sken i hallen och säger " Hej mamma". Åh vad jag blev glad!! Min älskade stora tjej överraskade mig totalt. Hon som skulle komma hem först imorgon var nu här redan ikväll. Vilken underbar början på denna julafton 2009- Mina fyra prinsessor är samlade här hemma. Sån tur att jag bad tomten om fyra julstrumpor även i år..♥ ♥♥ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0