Sex and the city och 50-årsmingel

Medföljande tidningen PLAZAs stora julnummer får man en sex and the city skiva. Underhållningsvärde i stjärnklass!!! Precis vad jag behöver just nu. Ett medvetet underhållningsvall. Jag har en hel del att förhålla mig till efter den här dagen- Förmånligt och lärorikt, men jag måste också släppa allt en stund föratt kunna ta till mig och justera mitt förhållningsätt mot alt. Det är i just dessa ögonblick som "sex and the city" gör underverk på ett avkopplande sätt med min hjärna. Bilder på Plazas julnummer och ett svart paket?- kommer.. Ett svart paket med silver snöre har åkt in och ut i bilen idag...Vems kan det vara..;)?? Och vad är det i...? Gissa de ni tills bilden på dess existens kommer. Är det du som saknar paketet kanske..;)???

Annat undrhållningsvärde kan kanske dessa mingelbilder från helgens 50-årskalas!! :)


 Vad händer på köksgolvet egentligen?

 Underbara Anna!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0