En lärorik dag, tillbaks till minnet av räkor och vin..

Tolvtimmar på jobbet, sen två timmar framför skärmar.. Det är mycket som rör sig upp i huvudet efter denna dagen. Jag är nöjd med mina val och det är där jag ska landa. De sista timmarna fick mig tankemässigt tillbaka till ett restaurangbesök många år tillbaka i tiden, när jag körde hem i vinternatten. Jag ler faktiskt för mig själv- Hur hamnade jag här tankemässigt? Det berodde inte på räkorna som fanns på dagens julbord..Hur som helst så spelar det ingen som helst roll. Jag bär med mig ett underbart minne av ett möte med räkor och vin på en restaurang, long time ago.. Det är denna goa känslan av detta restaurangbesök som jag tar med mig tillsammans med den lärorika dagen idag..
 
www.myspace.com/larzoon  Här hittade jag många snygga tatueringar och även den här bilden..!! Min blomma på min vad!!

 

Natten är sen och jag har ett par timmars förberedelser för morgondagens disco-kalas kvar.. Min minsta lilla prinsessa skall ha alla tjejerna i klassen hemma på discokalas imorgon, vilket måste förberedas nu..sån tur att natten är lång och att jag har övat vakenhet från natten igår..fler bilder från gårdagen..bla på tre STORA män är också på ingång här.. men först min lilla älskade snart 6-åriga prinsessa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0