Teknikens under

Att skaffa ny och effektivare teknisk utrustning tar också på krafterna. Tänsk vad mycket det är som ska överföras när olika system ska bytas ut mot nytt. Just nu strular det med överföring av gammal till ny mail. Sån tur att jag har Åsa. Hon är en klippa på att lösa allt trassel inom datans värld. Och helt plötsligt upptäcker jag i nuet vilket enormt arbetsredskap som mailen blivit för mig. Kan hoppas att det blir ording med denna teknik snart. Annars har jag beskådat en alldeles enormt underbart vacker vintermorgon- den första riktigt vintriga morgon denna vinter. Med rätt klädesplagg var det alldeles ljuvligt ute! Det fanns ju en och annan förstås som inte tog på sig tillräckligt och sedan frös i baksätet i bilen.. Vem kan det vara..;)??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0