Uppskattning av mig och Idol-Calle..

..och bekräftelse. Viktigt! Livsviktigt! Och idag fick jag motta en uppskattning av en av mina kunder. Kolla in mitt fina ljusfat!! Jag blev mycket överraskad och otroligt glad! 
..de där omtänksamma orden  i ett sms.. betydelsefull bekräftelse..Idag är tacksamhet viktigt!

Idol Calle får sin bekräftelse för den tfantastiska Rockkille han är-Ett samtal och en röst av mig!! Även om jag skulle vilja uppleva känslan av vad en livekonsert innebär, så är jag oerhörd tacksam att kunna avnjuta denna idolfinal med makten över tv:n och fjärrkontrollen här hemma..

 

Än är Idolfinalen inte över- fortsätt lycka till Calle!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0