Upptining

Levande ljus och en varm middag gör upptiningen av min kropp mycket lättare. Efter att ha tillb ringat hela eftermiddag på ett juligt men ocks¨riktigt kallt Liseberg, så är hela jag som en isbit. Sån tur att det är fjärde advent idag så att alla fya ljusen fick tändas i staken. Detta i kombination av att jag hade redan för några dagar sedan bestämt mig för njutning av choklad denna dag. Jag kan säga att den där choklad kakan som kom i brevlådan häromdagen (på facebook får man tips om än det ena och en det andra- som att få gratis choklad i brevlådan! :)), kom väl till pass idag. Snart är jag upptinad..och då får ni alla bildbevisen på hur en nöjespark firar en riktigt stämningsfull jul!!

 

 En  ny smak från MARABOU. som smkade gudomligt!
Bilder från Liseberg, soon alltså


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0