Verktygslåda

Denna morgon har gått åt till att reparera  mig själv efter en icke avslappnad natt. En natt där verklighet blandades in i mina drömmar och skapade ett jättekaos. Jag vaknade med ett obehag inom mig denna morgon. Ut och andas syre denna tidiga morgon-länge och väl, raskt och svettigt! Därefter en härli tallrik gröt och nu har jag precis avslutat min mentala träning- och I´m back! Jag är definitivt värd mer än att ta med migsaker som inte påverkar mig väl in i drömmen. Jag ha tillgång till den största av alla verktygslådor och det är den jag ska plocka ur! Besvikelse handlar ju om förväntningar och det är precis vad som snurrade runt i min dröm- mina förväntningar som inte uppfylldes. Idag  accepterar jag och tar med mig erfarenheten och jag laddar med musik. Musik som får mig att må så bra som jag vill må!. Som här Plusgrader!!! Finns gruppen kvar??





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0