Ytterligare en strykning på listan

Tidig måndag eller sen söndagsnatt, det beror på hur man vill se det. Klockan har iallafall för ett bra tag sedan passerat midnatt och jag kan äntligen dra en lättnandes suck över att årets vykort är färdigskrivna- i sista minuten precis som vanligt!!

 
Annars har kvällen förlöpt ganska frysande. Det känns som om kroppen har tagit stryk av dagens strapats till Liseberg i kylan. Jag är fortfarande ruggigt frusen och halsen börjar göra lite småont- sån tur att jag har en hel massa teer hemma. Några timmars sömn så tror jag allt tee under kvällen ger effekt. Imorgon är en ny dag med resterande punkter att plöja igenom från jullistan- sov gott mina vänner!! Väl mött imorgon igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0