Musik, Manson

Köks stereon har flyttat ut med Amanda..Hm..spännande. Har för mig att den var mer hennes systers än hennes.. Iallafall är det en ovana att sitta i ett tyst kök utan musiken på. Fan, musik är helt klart det bästa jag vet. Det finns inget som får mig att hämta hem känslan som att lyssna på några låtar. Förstår ni nu delemmat..?? Visst har jag många bra låtar på datorn och My space finns.ju Detta är helt ok med lurar på, då jag inte har några lösa högtalare. I allfall sitter jag här nu i ett tyst kök o funderar på att ta en stund med lurarna. Ska lyssna lite på Mansons Eat me, Drink me

Här ett smakprov av den specielle Manson och hans musik. Jag gillar låten som skapar en känsla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0