Vackert som få-Städernas stad

 Selma och jag igår inväntande årets studenter. Kände av alla studenters känsla denna dag-det kändes som igår när jag själv åkte genom Lerum med studentmössa i en röd porse. Och ju äldre jag blir uppskattar jag min fantastiska kommun- Jag har verkligen ett hjärta till Lerum. Tänk bara vilket fantastiskt gymnasium vi har-vilken skolgång som vi kan erbjuda våra ungdomar!! Lerum är underbart helt enkelt!
En fantstisk frisör vid namn Idah Holmén på Ruff design finns också att tillgå här i kommunen. Imorgon är det åter dags för ett besök hos henne-alltid lika mysigt!
Och klockan har tickat på denna torsdags natt-ska unna mig några timmars skönhetssömn och fundera på vad för vackert som jag vill att mina drömmar ska innehålla..Njuter av Eldkvarn i lurarna och Pluras röst, så tar med mig denna känslan in i drömmen som jag känner av detta samspel mellan text och musik i Eldkvarns låtar..Kanske förflyttar jag mig i drömmen till Städernas stad som Plura sjunger om-Vackert och en vacker stad-få e vad det blir av planerna att beträda dessa gator till midsommar..godnatt allihop där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0