Byxtips

Två par nya byxor har inhadlats till min garderob. De rutiga hittade jag i en tidning som passande för just den figuren som jag besitter-den raka! Sitter hur bra som helst. En riktigt snygg byxa som kan varieras med tillbehör och upplevas som både coola och snygga!!
De svarta är ett par i skinnimitation och är riktigt jäkla coola till alla olika sorters tunikor och storskjortor som finns i uppsjöar, denna höst och vinter. Paljettlinnet gick inte att motså, det fick bara slinka med helt enkelt. Det är otroligt snyggt!! Kanske blir det premier i helgen.. ;)!!
De här är alltså några av mina helt självklara val att inhandla på LINDEX, denna säsong!!



Alltid lika kul att inhandla något nytt och klädsamt, som jag trivs i!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0