Pugh, lördag och Lerum!! :)

I går prövade jag något nytt och mycket roligt! Jag stod i insläppet och tog emot publik och biljetter till Pugh Rogefeldts konsert på DErgårdsteatern. Nice! Nice! Nice! Åldersmässigt var det en bred publik med ett o annat för mig känt ansikte.

l


Trion på scen med pugh i spetsen- Ett "gött" gäng som förmedlade en härlig känsla!!


Just här är trumpinnarna på plats - ännu mäktigare var trummandet utan dem!


Kolla in basen- cool som attan!!



Pugh ihop med munspelet-wow!!

 

Pugh bjuder sin publik på en härlig musikalisk upplevelse som sträcker sig från tidigt 70-tal till nu. Hans berättande ord mellan låtarna ger en enorm helhet!

Efter konserten blev det middag på en av de lokala restaurangerna. Det blev fler bord av publik från Pugh:s spelning...
En kanon trevlig kväll blev denna lördag som avslutades hemma hos grannen. Självklart var det killarna på
www.kottemanagement.se som stod för arrangemanget. Kolla förresten in den sidan och så många fler artister och konserter som kan avnjutas innan årskiftet!

För er som troget väntar på mer ifrån i fredags- det kommer!! Här kommer iallafall några bilder från början av kvällen- lite glögg och tilltugg hemma vid mitt köksbord med några vänner! :)

 I will be back..:)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0