Tid för eftertanke!

Efter en eftermiddag med ett möte fullt av för mig nya människor var det under den tidiga delen denna kväll dags för ett annat möte innehållande penna och papper och PLANERING!! Mer från denna planeringslista kommer komma under veckan! Därefter var det dags för ytterligare ett inplanerat möte, viktigt som attan- mötet med mig själv denna dag. Min egna tid- en viktig tid! Jag är i stort behova av egen tid- eller vad som ibland kan kallas ensamhet. Ett sätt att ladda batterierna för mig. Min ensamhet är idag viktig och inplanerad. Tid till eftertanke, reflektioner och utveckling. Det är under denna tid som jag utvecklar mig själv och utvecklar mitt förhållningsätt till mig själv och mitt liv. Jag har en stolthet och styrka idag över de egenskaperna jag har och att vara jag-oavsett vad någon annan tycker!

Trots sin unga ålder har Sandra, min arbetskollega just den inställningen till sig själv och sitt liv som jag diggar! 

  

Kom på att jag har ju haft ett annant angenämnt möte denna dag- jag har ju träffat släktens minsta lilla prinsessa..:)!! Ni ska få se henne och de avslutande bilderna från ifredags..Mer kommer alltså..:)!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0