Mitt i natten med Dregens glimt i ögat på tv

Måndag morgon och en ny vecka står framför oss. Väder mässigt rätt grå och blöt här på västkusten iallafall. Men ändå en helt ny härlig vecka! Själv har jag börjat dagen med min stavrunda och därefter var jag och lämnade in min bil på verkstad. Bromsarna behöver justeras. Just nu känner jag mig pigg och seg på samma gång.. Segheten beror på att natten inte bestod av riktigt så många timmars sömn som den skulle. Jag satt alldeles förlänge med att justera mitt CV. Det är jätteviktigt som arbetssökande att ha sitt CV uppdaterat. Att nu lägga till Hälsocoach i det känns riktigt bra!! :) När jag satt där och författade mitt i natten framför tv:n, så började en repris av Robins. Två härliga gäster var med skådespelerskan Kim Anderzon och DREGEN!! Det var ett riktigt härligt program. Jag gillar kreativa konstnärssjälar och både Dregen och Kim ANderzon förmedlade en härlig känsla. Sen kan jag inte säga annat än att Dregen har ett, i mina ögon rikyigt coolt yttre och "glimten i ögat"!!!
Därefter fortsatte tv:n med en dansk dokumentär som handlade om att få människor att bli av med sitt tvångsbeteende. Skulle det gå att få fyra personer att bli fria från sina olika tvångsbetenden under fyra veckor?? En av deltagarna hade ett betende av att tvätta sina händer. Vi snackar tvätta FLERA gånger om dagen ibland runt 500 gånger på en dag! En tjeje kunde inte hantera siffran 4. Hon kunde handla 3 eller fem saker av samma sak men inte 4. Det var ett jätteintressant program som jag tyvärr somnade ifrån. Som sagt det var rätt sent så jag somnade på soffan framför tv:n..
Slutsatsen är iallafall att sen i fredags så släpar jag något med sömnen, men, men nu ska jag ta till vara på dagen istället föratt fokusera på detta.
Här kommer några fler lkuliga bilder från fredagens härliga kväll- NJUT av glädjekänslan!
 
Visst var det fest vid just detta bord!

Alla nöjer sig inte bara med ett glas..;)!!


Adnan! en av mina tidigare arbetsgivare- atlltid lika kul att byta några ord med honom

 

Fredagen och dagen idag, ja allt kommer som vanligt finnas i ord och bild här inne.. på återseende om en stund!
Jag avslutar med an favorit från youtube- Numera gifte Dregen och hans fru Pernilla Andersson- NJUT av videon och denna måndag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0