En go känsla och Tre Drag på scen!

Ja, hela jag är full av en go känsla! De senaste dagarna har gett mig kunskap, motivation, glädje och inspiration i massor. Min hjärna håller på för fullt att sortera alla intryck och skapa en ny målbild. Och certifikatet, ja vad ska jag säga mer än att jag är jäkligt stolt! 14 stycken var vi som fick detta i år, 2 stycken fick förra året-ja ni förstår själva-klart som fan att jag är glad och har en go känsla!!

Efter middagen igår stod grabbarna i Tre drag på scen- Ett jäkla ös!! Och jag förstod på mina kollegor runt om i landet att den Göteborska humorn som det bjöds på från scen uppskattades stort, ihop med bandets musik!! Självklart håller jag med! Tre drag är väl värda att underhållas av!!





Som ni ser på dessa bilder så blev det gästinhopp på scen!



 
Både bandet och publiken hade en härlig kväll!

Kan undra hur mycket övning det ligger i att bli så avslappnad i strålkastarljuset som dessa killar..;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0