Musictime på Dergårdsteatern!!

Sån tur att jag börjar i tid med advetspyntandet. Jag kom precis på att nästa lördag har vi i den här kommunen den stora äran att välkomna Pugh Rogerfeldt till oss och Dergårdsteatern. Klart att min lördagskväll ska gå till att att kolla in Pughs spelning här i Lerum!! Du också;)?? För vem kommer inte ihåg Pughs låtar som "Dinga linga Lena", "Mitt bästa för dig", "Lust Hunger" mm.

 
Precis som Tommy Nilssons spelning på Dergårdsteatern tidigare i år, så är det http://www.kottemanagement.se/ som står bakom detta och många andra arrangemang.

Jag tycker att det är hur bra som helst att det satsas på underhållning av etablerade artister här i kommunen och på Derggårdsteatern!! Hoppas att vi syns bland bänkraderna nästa lördag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0