Musictime

Lilla melodifestivalen går på högvarv på vardagsrumstv:n. Min lilla prinsessa har hittat en ny Idol: Ulrik och "en vanlig dag". Hon bara älskar att se och höra detta!! Så härligt att se henne. Hon blir alldeles röd om kinderna när vi frågar om Ulrik är söt.. Samtisigt är hon noga med att poängtera att hon har sina tidigare idoler kvar som idoler-Barbados! Min prinsessa älskar att lyssna på musik-härligt!! Idol är numera det som gäller som underhållning på fredagskvällarna och hon har full koll och lär sig otroligt mycket! Hon snappar upp både låttitlar och namn på musiker och grupper, så  kan det va.

 Den nya Idolen här hemma- Ulrik!!

och här stadigt återkommande på datorns spellista från min prinsessa- BARBADOS!

 

Klart som sjutton att jag tycker att det är kul med att mina ungar har musikintresse. Och de har de alla fyra. Vi kanske inte alltid har gått hand i hand vad som spelas i våra spelare, jag och de stora tjejerna. Fast mer och mer närmar vi oss varandra inom vad vi lyssnar på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0