Puh!

Min enda planerade sovmorgonen denna vecka och vad händer..?? Klockan noll åtta noll noll- PLING!!- jag slår upp de blå itron om att jag har försovit mig..!! Otroligt men sant! Detta med tanke på att kvällen igår både var sen och bjöd på champange och annat..:) Kanske blev jag väckt av min äldsta prinsessa sim smög iväg tidigt på jobb. Hon och Nathalie-jäklar i havet vilka härliga tjejer de är!! De sliter för fulla muggar med både jobb och skola. Det kostar att vara ung tjej om man som de vill hänga med i mode mm. Jag är grymt imponerad till hur de alltid hittar möjligher att få ihop sitt schema. Så kontentan av detta blev också ett litet tack till min äldsta som såg till att jag jag faktiskt fick fler timmar av denna lördag att ta tillvara på än att bara sova bort:)!!

.. nästan som min 5:e unge..Jag har ju haft den stora äran att få följa denna unga dam sen hon var en liten liten busig skoltjejej i första klass. Idag är hon en underbart vacker klok ung dam med glimten i ögat!! Och fortfarande, så är hon full av bus!! :)

 Den här unga fröken- finns det någon underbarare..Min äldsta prinsessa- Under och vacker är definitivt hon också! Och kloket- japp den här unga kvinnan det är en riktigt smart en- Arvsanlag??? ..hm.. Stolt som bara den är jag över henne iallafall!!!!

Massa massa från kvällen igår kommer, tänk blandningen av min allra första vännina, första kärleken, champange och underbara Sandra och massa mer!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0