Vinter känsla..?

Idag var det så das att packa in vinterdäcken i bilen för byte. Märklig känsla, kan jag tillägga. Det är mildväder och regnet öser ner och vinterdäcken ska på..men ,men vinter och snö blir det när vi minst anar så nu är bilen snart redo iallfall. Skönt!!


Mina vinterdäck inpackade i bagaget tidigare imorse!

Annars så var morgonpromenaden inte den piggaste som jag har gjort- jag släpar med sömnen och var riktigt riktigt trött imorse..men dragningskraften ut till en nyvaknad natur som sprutar ut syre tog som tur var överhand. Jag är ju trots allt väl övertygad om hur min morgonpromenad ökar både min pigghet och mitt välbefinnande. Kanske skulle göra ett medvetet val att krypa till kojs riktigt tidigt ikväll också,...;) Det är ju inte ofta det händer. I grund och botten så är jag ju en kvälls/ nattmänniska. Jag har definitivt fått slita med att stiga upp och ta vara på mornarna. Numera uppskattar jag mina mornar och promenader otroligt mycket! Tänk vad man kan lära sig!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0