Denna teknik!!!

Vilken dag! Vilken kväll!! Så underbart härligt att vädrets makter varit med oss under denna långkediga helg! Ända molnet och faktiskt inte så litet utan ganska stort och grått just nu är min dator och nätverk. Jag får verkligen ingen ordning på denna för mig så nödvändiga tenik. Det är nu jag önskar att jag hade kommit så långt på min väg att jag hade en ny liten tjick dator med mobilt bredband-kunna vara uppkopplad var och närsomhelst utan problems! 
 Den här med bredband står överst på önskelistan för tillfället!:)

Nej, mina vänner det är mest frusterande att sitta här framför just nu med ett nät som hoppar ur datorn iett. Tidoch energi till att få små saker gjorda på datorn. Jag hoppas kunna lösa denna problematik så fort som möjligt.


Här en härlig påskbukett som Marie-Louise inhandlande till sina föräldrar igår. Njut av bilden och föreställ er doften av av  vår i dessa ljuvliga tulpaner. I morgon står ytterligare en lediga dag på tapeten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0