Egen tid

Jag har precis kommit in efter en kvällsrunda på 5 km med stavarna och lurarna som ända sällskap. Oj vad jag trivs då. Låt efter lå driver mig att fortsätta gå framåt på något vis. Jag får en kick och massa energi. Jag älskar musik!!!:) Så skönt att få den där stunden av egen tid efter en dag på jobbet med massor av möten, en eftermiddag tillsammans med ungarna. Jag måste på något sätt fylla på migsjälv med ig själv på något sätt. Planerade att fortsätta en stund med att skriva ner tankar och idéer på datorn framför Husfruarna på tv:n.. Men idag var inte nätet med mig alls. Jag måste ta mig tid att ringa telia imorgon.Det känns som jag vill ha helt ny teknik i mitt hem vad gäller datorer och nätverk-gärna en tekniker att tillgå också! Någon ledig?;)

               
Så avslappnat blev den tv stunden idag.. men håll utkik-kanske kommer jag jag åt nätet senare..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0