En färd i Epa traktor

Lördagen var bokad till inflyttningsfest hos Anna o Lången i deras supersköna radhus på Hallsås med pool och allt. Jag fick skjuts till festen av Amandas kompis Niklas i hans Epa traktor. Jag har inte suttit i en epatraktor sen jag var 15, tror jag. Det var väldans var utvecklingen har gått framåt där också. Ser inte direkt ut på utsidan som någon skillnad av en vanlig bil. Så tack snälla Niklas för skjutsen!! Jag hade nog aldrig kommit fram kånkandes på apelsinträdet som Anna och Lången förärades

 Amanda, Nathalie och NIklas! Tänk vilken förmån jag har som får äran att följa dessa fantatiska tonåringar på deras väg in i vuxen livet. Om än att de emellanåt tar lite kringliga vägar och gör tillvaron lite komplicerad för sig, så är de i grund och botten så fantastiska och unika! Nathalie förärade Amanda med en fantastisk tavla som hon själv har skapat om deras vänskap. Amanda och jag tjöt som stuckna höns när den öppnades- Du är underbar Nathalie!! 

 Niklas och hans Epa traktor.

Nix mina vänner skall träffa in fantastiska söndags grupp här under eftermiddagen. Jag återkommer med alla spännade möten som Anna och Lången fest bjöd på lite senare. Och även mer om Nathalies fantastiska tavla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0