Gryningstid

Lyssnar in en ny singel av Gryningstid " Prövats har jag nog". Gå in på www.myspace.com/gryningstid och njut av resultatet mellan Gryningstid och producenten Peter "pp" Samuelsson på ppp recording !! Oj så bra den e!!! Christine i Gryningstid är också en gudagåva vad gäller texter!

Annars har dagen förflutit med 3 måltidsersättningar och ca 3 liter vatten sen klockan halv sex i morse. Känner mig pigg som attan!!


Min älskade bil har idag fått sprillans nya sommardäck och en storrengöring! Åh vad roligt det var att köra iväg med pårlan efter detta! Bilia är allt bra!!



Så här såg det ut av Matildas uppplockninga av varorna som jag var o handlande..Spännande! Elin ska sova över hos oss inatt. Matilda och står i köket just nu och lagar tacos. Amanda, Alex och Nathalie kommer hit och äter också. Mysigt det ska bli att vara hemma ikväll med alla tonåringarna!


Visst är de söta tonåringar-Matilda och Elin!!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0