Ladda batterierna

En lugn avkopplande långhelg med inte några måsten. Detta är faktiskt vad påsken hittills har bjudit på. Känns riktigt skönt! Jag behöver den här ledigheten och bara varva ner. Ladda batterierna. Jag har många järn i elden som oftast. Hra ett fantastiskt arbete där jag jobbar med olika saker och arbetsuppgifter kan ändras från den ena dagen till den andra. Men jag gillar den spontaniteten. Här hemma är det emellanåt på samma sätt. Jag menar att med två tonåringar och två småtjjer är det inte så att planeringen håller hela dagen. Det gäller att vara både spontan och impulsiv för att kunna ta tillvara allt som livet bjuder på. Klart att det varit tufft emellanåt, men jag har lärt mig att arbeta framåt och gå mot det som jag vill ha!:)
 

Påskaftons lunch hos mamma!

Amanda och jag hade ju egen tid i torsdags och styrde bilen ut på landet och till familjen Claessons gård. Vistelsen bjöd på lantluft och trevligt umgänge-ett sätt att verkligen ladda batterierna!:)

 Amanda hjälper Linda i köket!  De har kul ihop, Amanda och Linda!
    Kvällen bjöd på grillning på Claessons härliga altan.
Jag återkommer med fler bilder från denna vistelse när min dator och nätverk är bästa vänner igen. Gud vad detta är frusterande att nätanslutningen hoppar ur i ett. Jag har ju ingen aning alls vart problemet ligger. Nu får det bli kaffe på altanen istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0