Mer och mindre njutning..

Kan säga att sitta vid min dator och försöka vara kreativ är dessvärre ingen större njutning just nu. Jag är nästan grå snart!!tfärdig..jo faktiskt. Jag tycker om att sätta mig vid min dator efter en lång aretsdag och varva ner. Kolla av mail och skriva ner lite tankar, ideér, texter och jobba. Att inte vara uppkopplad utan tappa internät stup i kvarten stjäl både massa massa td och energi!! Gode gud att jag fixar detta snart!!
 Så nu ska jag istället njuta i mina nya rosa lurar från www.pikmee.se och lyssna på låtar och röster som ger mig energi och njutning. Kanske kommer jag åt mina bilder idag , så att jag kan fästa ögonen på någon riktigt, för mig, vacker och njutningsfull bild, annars kanske jag har någon i mobilen..:)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0