Oops online, tillgänglig, når nätet-fast inte mitt!!

Detta är helt sjukt. Hur kan jag nå grannens nät men inte mitt egna som har bättre signalstyrkA???? Får iallafall passa på att skriva nu medans det fungerar.

Har varit i Allum och "fönstershoppat". Amanda fyller 17 år till helgen så jag kollade in några eventuella paket. Tänk, ja vad tiden går-17 årsedan den lilla varelsen föddes och nu e hon näst intill en vuxen kvinna. Både vacker och klok. Jag är en mycket stolt mamma. Det är jag förresten över dem alla fyra. Jag tycker att jag har gjort ett jäklans bra jobb som fixat banan åt dem så som jag gjort. Klart jag ´jag har mina fel och brister. Jag är inte fullkomlig. Men jag har hela tiden strävat efter att göra det bästa! Och det fullföljer jag hela tiden även att förutsättningarna inte alltid är de bästa. Jag vet att en del vänner ser mig som en stark människa. Har svårt att se detta drag hos mig själv. Men visst fasen har jag en kämpaglöd! "Det finns alltid en positiv intuition bakom allt handlande", ni vet. Kan man se detta är det mycket lättare att hålla fokus och att inte ge upp. Tror jag har ärvt min strävan att fortätta framåt i livet av min älskade mormor- Harriet Viola Theresia Gustavsson, född Eng. Jag har tagit mitt efternamn efter henne. Hon han tom se mitt körkort med Eng som efternamn på mig innan hon dog. Och en sak är säker. Jag vet att mormor är grymt stolt över varje steg som jag tar i mitt liv, där hon vlar i sin grav och sin himmel. Hon uppfostrade själv upp fyra barn och gjorde det bästa ur de situationerna som gavs henne. Synd bara att hennes begränsning vad gäller sång och musik aldrig avtog. Hon hade nämligen en fantastisk röst. Jag älskade som liten att höra mormor sjunga när hon stod i köket på Ljungbacken och torkade disken. Varje lördagsmorgon löste hon också melodikryset. Hon kunde definitivt sin musikhistoria. Mitt intresse till musik har jag ärvt av henne-även min begränsning..Trots min 4:a i musik, så sjunger jag bara avslappnat när jag är själv i bilen..men men singstar gillar jag ju också förstårs. Då kommer tävlingsinstingten in och jag sjunger så det gnisslar-Jag ska helt enkelt vinna..Och pepparpeppar-det gör jag som oftast..;)

 En lördag, tidigare under våren, sjunger singstar hemma hos Tehrese!:)

 Mormor och morfars grav, påskafton 2009. Jag går hit emellanåt och "sniker" till mig en "pratstund" med mormor. Jag vet att hon älskar det. För min mormor älskade verkligen mig för den jag är och inte för det jag gör! Puss på dig, mormor!

Nix pix, har lite annat här att fixa med. Kom ett livstecken från en god vän som kan data-Får se om min dator kan passa in i dagens schema där.. Håll tummarna att vi hörs senare!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0