På tu man hand med Amanda!:)

Ibland blir jag så där riktigt glad över att umgås med min äldsta dotter. Det gör nästan ont i hjärtat avstolthet och känslor av hur mycket jag älskar henne. Vistt jag älskar dem alla, mina fyra fantastiska tjejer. Men det är faktiskt alltför sällan som Amanda och jag är på tu man hand numera och umgås bara vi två.
Igår vad det så att det var tid för oss två. Inga andra syskon med. Bilen laddades med boxen av svenska melodifestivallåtar. Och jäklar i havet vad vi har sjungit. Egentligen blev det inte så mycet prat i denna gången utan bara varit liksom. Och att fylla bilen med schlagerlåta och ta en längra tur tillsammans med Amanda är verkligen skitskoj. Jag tror faktiskt att hon har en ådra av mig vad gäller att finna en oerhörd glädje och njutning av musik. Hon ahr en fantastisk förmåga att använda sig av svenska språket. Jag tror precis som jag själv njuter hon av samspelet mellan text och melodi i låtar. Förresten är det 17 årsedan idag långfredag som Amanda föddes kl.10.51, fast den 17: april!:)      
Kolla in skönheten själv, min vackra snart 17-åriga Amanda- igår, vårklädd, påväg till failjen Claessom med påskblomma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0