Tredje dagen på Helfart- Vatten, vatten och åter vatten!!!

Har precis landat i vardagsrummet efter en en arbetsdag som idag varade i rätt många timmar. Jag känner mig väldigt pigg, men har varit hungrig nu ikväll. Hungerkänslan har jag dämpat med massa, massa vatten. Har också under kvällens arbetstimmar i repan arbetat stehårt med att INTE fokusera på chokladen på receptionsdisken. Och det gick vägen. Jag känner mig mycket stolt över mig själv!!:)

Dagen började annars med vatten och omega3, ni äter väl det föresten?? Och en kvalitetsäkrad sådan som ger resultat. Se bara på min hud-vilket fantastiskt resultat jag har av att äta GNLD:s omega 3. Det går inte iord beskriva känslan att inte längre behöva brottas med utslag i ansiktet. Ett tack till min arbetsgivare som intruduserade GNLD:s omega för mig!!:)
DEt blev en 45 minutare med stavarna idag igen-wow vad jag håller fokus och är målmedveten. Ni skulle bara veta mitt mål..;)!!! En så länge är det bara mitt, men jag lovar att dela med mig av min målbild bit för bit framöver. Ju mer detaljer jag skapar för mig.
Efter stavarna blev det lite "styrkelyft". Jag baxade in de slitna sommardäcken i bilen och styrde mot Volvia i Sävedalen. Där var det ju redan uppbokat att jag skulle komma och lämna dem så detta besök flöt på med en inbokning av däckbyte på onsdag kl.13.30. Det tar en timme ungefär. Får se vad jag ska fördriva den tiden i Sävedalen med. Kankse kan ta en kaffe med en god vän som jobbar där i krokarna. Om nu tidsschemat stämmer mellan oss den dagen. Kollar upp detta imorgon, tror jag bestämt.
Därefter bar det av till jobbet för service till underbara kunder hela dagen. Även om planerna inte direkt blev  som jag hade bestämt mig för under förmiddagen. Försökte att sitta ute i solen under lunchen men det blåste inga varma vindar så blåbärsshaken tog jag inomhus istället.
Och nu är som sagt hemma igen. Faktiskt känner jag mig inte hungrig längre. Idag har det blivit 3 shakar och ca 3,5 lite vatten! Bra va?? Blir nog nästan en liter till innan jag har lagt mig.

I morgonblir en tidig morgon. Tänkte vara på jibbet vid halvsjutiden. Så imorgon får stavarna vila. Blir massa admin på förmiddagen och sen ett jätte intressant möte som jag ser fram emot. En god vän skulle ev komma til Lerum på jobb imorgon också-kanske hinner vi synas innan jag börjar i repan vid halv tretiden.
I morse hörde jag några riktigt bra sammansatta ord på radion-"Jag vet vad jag är och jag vet vart jag ska. Det är vägen dit som jag håller på att kartlägga. Så känns det precis just nu. Det här är mitt liv och jag är där jag är idag. Och jag vet  vart jag är på väg, vad mitt mål är. Jag kommer definitivt nå dit! Jag håller på att beta av hur jag kommer dit helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0