Dagen idag..

En massa nya upplevelser iform av nya möten, såväl mänskliga som musikaliska har dagens val bjudit på.  Magnus Rosén med sin bas-Så otroligt mäktigt! Victoria Tolstoy och Bohuslän big band- en ny musikalisk upplevelse som jag behöver "smaka" mer på. Min spontanitet fick användas för att möta och mötas i nåt som inte var planerat..
 Jag kan summera min upplevelse av Göteborgs kulturkalas detta år 2009 - Trots missen av ett musikaliskt möte, så har detta kalas helt spontant gett så många fler musikupplevelser än jag från början hade planerat. Jag har samlat en hel massa god energi från alla dessa möten och upplevelser.
Jag återkommer med bilderna från denna lördagens upplevelser av god kvalité av musik!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0