Energikick

Jag har tidigare påannonserat betydelsen i att påminna människor om dess betydelse. Ett sms till mina nära o kära istället för inget när tanken på dem gör sig påmind är att rekomendera. Att helt plötsligt få ett eget sms nerdimpande i sin telefon om min betydelse för någon - Ja, den är en energikick utav bara den!! Sparade och väl bevarade i mina tankar finns några av dessa sms som jag med stolthet bär med mig och dessutom stärker mig själv med när jag gör val mot livets törnen och inte ser allt sådär soligt ljust..
Just idag fick en god vän o i mina ögon klok och intelligent människa ett sms av mig med ett lycka till i dagens inte alltid smidiga val. Det ger mig energi att få ge de där orden som jag känner behövs, lika väl som det ger energi att få sms tillbaka med att det är upphöjande att få de där ibland små korta sms:en. Ord mina vänner, ord är viktiga!! Skicka iväg de goda orden till dem du ägnar en tanke denna dag- som en glad överraskning.. Vem f-an går inte igång på en överraskning..!!
Om vi ska prata om överraskningar så gillar jag det! Jag går verkligen igång på det okända spännande och överraskande- vem är  människan bakom visiret?? Vad finns det för egenskaper där under..?? Som små betydelsefulla sms överraskande och helt utan förvarning..
..här mer uppe i känslorna som skapas av ett musikstycke..
.. och åter till verkligheten with a smile on my face..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0