Intensiv,nära och stark

..kärleken mellan mig och tjejerna. Som ensamförälder med fyra små liv omkring mig samtidigt periodvis,blir det att vi lever tättt, tätt , tätt när tjejerna är hos mig. Ibland kan jag bli mäkta trött på att de, så små de än är spelar ut mig totalt- lika väl som jag kan gripas av en smärtsam saknad och rastlöshet när jag inte har dem runt omkring mig. Helt klart är jag många gånger mer effektivare när alla fyra är hemma och jag har fullt upp med jobb. <långa dagar och dagis och mattider som ska passas- men jag syr ihop. Jag tillhör inte soffliggarsläktet..
När jag inte har ungarna har jag möjlighet att skjuta mindre viktiga saker till morgondagen och ytterligare en dag.. Så kontentan av detta lilla resonomang är helt klart- <jag är en morsa-faktiskt i mina bösta år..;) med 4 helt underbart diamanter till ungar- väl slipade dessutom;),Tacksamt lever jag gärna mitt i denna intensiva, nära och starka kärleken som finns.
 Ett hjärtan till dig Amanda, och till dig Matilda, till dig Wilma och till dig Selma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0