Just idag e jag stark..

..kommer ni ihåg Kentas gamla slagdeng.. Om inte, så hör du den när du ringer till mig..Lyssna på texten!!
Just idag är jag stark, just idag mår jag bra..sug in de orden och stoppa där! Förvalta dem inom dig o känn efter hur j-a bra du mår!! Inkludera de sk semesterkilona som satt sig runt midian och ändra ditt tänk istället för att jo-jo banta. Ändrar du ditt tänk är jag också övertygad om att du verkligen kommer att må så bra som bara du kan med eller utan extra kilo på magen. Det är också först efter tankarnas ändring som du kan skaffa dig ett varaktigt resultat på ditt välmående.
Låter det spännande??
Hör av dig till oss Hälsokonsulter inom Xtravaganza på Lerums Sportcentrum så får du veta mer. Själv börjar jag med mitt spännande arbete inom Xtravaganza på torsdag. Jag möter så många människor i mitt jobb som alla genomgår en fantastisk resa inom Xtravaganza och når dit de själva vill nå. Och jag, ja jag har förmånen att vara ett verktyg på deras väg mot mål.


Tel 0735-135280 så hör du Kentas låt och kan få mer info omXtravaganza av mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0