Något nytt, o visst ska jag lära..

Japp, fick en idé och en känsla. Imorgon ska jag inhandla, något nytt som jag ska öva och lära..Gissa de ni?? Kan nämna att det återigen handlar om en utmaning-precis som det ska..;)
Inte lika utmanande men väl så inväntat för en del- fler bilder från Restaurangfestivalen  Här är några till i folkvimlet
 En partypatrull bestående av Jörgen, Liselott, Micke och givetvis Dennis Johannesson i spetsen
 Herrarna Rhodin och Gimdal var inte igår jag stötte på
Nöjda med läget verkar Janne och Thomas vara denna kväll!!
 Likaså Marie-Louise, Annika och jag!

Det finns några fler bilder från denna kväll men nu är timmen sen så resten blir imorgon.. fick för mig att jag nog fångade även mitt älskade kusinbarn Tehrese på en bild..hm..:) godnatt!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu e jag nyfiken vad ska du shoppa...:)....å du jag tycker nog allt att han e lite små fin iaf....kram hoppas du har en underbar dag jag älskar å läsa din blogg....skit kul å även lite annat.....

2009-08-05 @ 12:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0