Solen skiner

Idag är det varmt! Härligt varmt och solsken-Underbart. Morgonkaffet smakar sådär riktigt jäkla bra just idag. Vilken härlig känsla. Jag skummar igenom kvällstidningarnas löp på nätet och fastnar för två artiklar i dagens Expressen. Denna ena där Lotta Engberg gör ett uttalande om sin "superkropp" vid 46 års ålder"En bra man är den bästa motionen".Jag skrattar för mig själv- det där var kloka ord av en vacker kvinna!
Jag läser vidare och ställer mig definitivt bakom hennes ord om att det bästa knepet för att hålla sig i form är att må bra i hjärnan "Mår man bra där uppe, så funkar ofta det andra också". Så sant, så sant!! Jobbar du upp den där underbara känslan över att ha förmånen att ha ansvaret över just ditt liv- ja då kommer du långt! Då ser du också vilka verktyg som just du ska ta till för att kunna skapa dig just ditt optimala jag både på in och utsidan.
En av grundstenarna till alla varaktiga resultat inom Xtravaganzas kunder är just den mentala träningen och utvecklingen, är jag övertygad om.

Den andra artikeln som fångar mitt intresse denna soliga morgon handlar om hur svenska kvinnor vill bli tillfredställda. Fem svenska kvinnor säger sitt. Intresse och uppskattning i ord och handling, är det en som gillar. Likaväl som rutinsex före läggdax går bort. Förspelet av kyssar och hångel får en annan kvinnan att vilja ha mer. Sist men inte minst har ömsesidighet av att dominera och låta sig domineras stor betydelse för en,allt utifrån perspektivet av tillit.
Själv är jag av åsikten att det ena inte utesluter det andra- självklart kan jag dominera, men om jag INTE får det visade intresset av uppskattning-ja, då går det bort!! Det är för mig lika avtändande som rutinsex innan läggdax..Kombinationen av kyssar, hångel och tillit passar mig mycket bättre..;)
Ooops, nu har jag allt bjudit på mig själv denna morgon..
Så vad passar er, berätta..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0