Begränsade Julkort

Att vara sent ute vad gäller fotobeställninga av årets julkort på mina tjejer, är ständigt återkommande. I sjutton år har det varit så. Alltid är planerna att de ska vara beställda i tid, men bilden har alltid tagit olika turer och blivit beställd i sista minuten. Vissa år har de skickade julkorten också kostat flera hundra kronor.. Även i år står julkorten på min lista. I går kväll somnade jag med tanken på att jag måste fixa beställningen idag. Det skulle bli sent och dyrt som vanligt! Puh! Och så nu på förmiddagen, efter min "tur" till oasen, slog det mig följande. Jag har bilden, jag har fotopapper och jag har en skrivare.. Så enkelt det blev! och kostnadsmässigt..Ja ni förstår själva!! :) Begränsningar är till för att övervinnas och mentalträning är ett kraftfullt verktyg till detta!! Min skrivare har jag haft i några år utan att tänka tanken på att den även kan användas till julkort..korkat?..hm..kanske..men mästerligt att skapa möjlighet en förändring!! Om jag är nöjd med mig själv idag? Japps, att jag ger mig själv tiden till min träning är värt mycket!!

 Så här är de-årets julkort..nyfiken..? Får du inte ett i brevlådan så lovar jag att du får ett här på bloggen så småningom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0