Kvällen som skulle bli, som inte blev men som blev...

Hur och varför är inaktuellt i denna sena timma. När jag begav mig hemifrån  tidigare under kvällen hade granen kommit på plats i vardagsrummet. Stilig och grann!  

När jag kom hem till mitt sovande hem för en stund sedan hade granen bytt skepnad- Så här ståtlig ser vår nu klädda gran ut numera! Tack alla inblandade! Tjejerna hade fixat detta med mormors hjälp!

 Granen är ljuvlig!

För egen del blev det så att förväntningarna uppfylldes och jag begav mig in till stora staden för vidare arrangemang denna kväll. Inte för att jag inte ville vara med och klä julgranen, utan föratt planerna på denna kväll har funnits långt tillbaka.
 Lorensbergsteaterns scen några minuter
innan  kvällens konsert med ELDKVARN!!  En fantastisk konsert och ett fantastiskt arrangemang av givetvis www.kottemanagement.se Bilder från kvällens konsert och lite samvaro efteråt kommer imorn!! Nu är en fantastisk kväll till ända av de bästa av de bästa på scen och återträffande av bla världens bästa Peter och världens bästa Coffe.
 En bild från samvaron på Park för någon timma sedan..nu definitivt läggdags!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0