Önskelista

Det var mycket prat om den stundande julen och dess eventuella paket vid sängkanten när den ena av de små skulle sova. hade jag läst alla önskelistorna? Skulle hon få det hon önskade sig? Men som den godhjärtade unge hon är så funderade hon en stund och undrade varför jag inte hade satt upp någon önskelista på kylen som hon och hennes systrar har gjort?? Ja, vad ska man svara.Jag älskar ju paket och överrskningar, så självklart hoppas jag ju att tomten tycker att jag har varit såppas snäll i år att det inbringar några paket..;) men en önskelista..hm.. Jag tror att de två stora känner mig tillräckligt bra för att kunna ge sin mamma något önskvärt, om de bara tänker till..;)
I allfall kom hon på, där mitt i gränslandet till om tomten finns eller inte, att vi skulle skicka tomten allas ¨åra listor - även min.. Så imorn bär det av med alla önskelistor till dig, tomten. På min står följande:

* En bärbar mac-dator
* En Iphone
* Prorogram varor Mac
* Dvd box/ Boken med Backyard Babies
* Dvd med högtalarsystem
* Smycken

 Jadu, tomten- fyra listor på kylen och en här på sidan- det blir ingen vila denna jul..;)!!


Kommentarer
Postat av: amanda

MIN ÄR JU FEL :( har ju mailat min!

2009-12-15 @ 22:22:41
URL: http://ate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0