Borta bra men hemma..

"Mamma kan jag sova hos dig i natt"? Första sms:et idag. Det där med att släppa ansvar och måsten och bara vara blev inte ens möjligt en enda dag. Men efter ett icke förhastat beslut blev svaret på Matildas fråga ja. Det jag hade tänkt göra idag, får helt enkelt vänta tills imorgon. Jag saknar ju henne oxå.  Tur att jag har lärt mig att vara flexibel och se och ta tillvara på möjligheterna i tillvaron istället för begränsningarna. Detta är ju en möjlighet att oxå få några timmar på tu man hand med Matilda utan att hennes systrar stjäl av min uppmärksamhet. Det har inte alltid varit henne förunnat. Så välkommen hem till mamma idag, du min underbara ljuvel! Puss på dig Matilda!


Här Matilda på sin 14 årsdag 24 juni i år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0