Dumpa honom- han vill faktiskt inte ha dig!

Tjejer läs boken! Tänk vad massa onödig energi vi besparar oss om vi tar till oss budskapet i denna bok. Om en man är intressead av just dig-då kommer han när du kallar- alla dessa ursäkter om att ha fullt upp, ja det är ursäkter -finns intresse ja då försvinner ursäkterna och mannen finns i din närhet. Och tjejer det är väl dessa män som är värda vår energi kärlek och alla våra sms..eller?? De andra-de som har "fullt" upp- låt dem sitta där med tysta telefoner otillfredstäld tillvaro. De är inte värda oss!!  Jag har haft underhållning i detta ämne hela kvällen lång- Hur många sms och telefonsamtal som har gåtts igenom under kvällen till alla dessa män som faktiskt inte visar intresse, vet jag faktiskt inte. Men ett vet jag- de är inte värda er!!
 Jag laddar cd:n med mer och bättre underhållning nu-Pretty Woman!!

" Här är jag. Puss" - Vackra ord i rätt ögonblick..Puss;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0