En god godnattdröm

I dag har jag jag lämnat min Mandis och hennes packning hos hennes far. Tanken är att hon ska ha sin fasta destination där framöver. Även om jag ibland kan vara ruskigt trött på hennes beteende-det där otroligt stora tonårs egot. Så är jag inte tillfreds med att bägge mina tonårstjejer inte är runt omkring mig.. Konstigt, eller hur? Samtidigt vet jag att jag att jag också behöver dessa två veckor att ladda batterierna. De två små ljuvelerna åker till sin pappa imorgon.
Jag behöver några dagar att bara vara Annelie och ta dagen som den kommer helt enkelt. Några större bravader är inte budgeterat denna sommaren. Har lite att fixa och trixa med här hemma som kronorna ska gå till.

Denna goda godnattdröm i form av lista finns iallafall som önskning om himlensportar skulle öppna sig med ett guldregn över mig!:)

1. En ny Kreta resa- nu direkt-med ungar och vänner
2. En bärbar Mac-med massa möjligheter till ljud och musik
3. Iphone- som personlig assistent som håller reda på mig och mitt liv!
4. Varsin tatuering till syster yster, de stora girlsen och jag själv
5. En Ssl 4000 för massa skapande av musik att lyssna till
6. Hembiträde iform av städ, tvätt och strykning
7. Möjlighet till kreativitet och skapande
8. Sånglektioner
9. Möjlighet till mer mental träning
10.Möjlighet till merpersonlig utveckling

Jag ska somna nu med ett leende på läpparna och min 10 i topp lista framför ögonen- Vilken utmaning att bocka av dessa punkter!:) Godnatt mina vänner-dröm sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0