Följ nu min dag i Mattias händer!!

Japp, jag säger bara det- jag är mycket trygg i killar som gillar att jobba med sina händer..;)

Här är två fantastiska killar Mattias och Andreas som är enormt duktiga på att skapa med sina händer!


Killarna hittar ni här på Black Rose TATOO:

Så gör nu som jag och fler av mina vänner investera i ett besök hos Mattias och Andreas i Partille. De är otroligt duktiga och skapar precis det motiv ni vill ha!! Kolla nu min dag hos dem och framförallt mitt färdiga resultat! Och du missa inte att spana in det live så ni får se Mattias konstverk på mitt ben. Vilken konstnär och tatuerare. Mattias har idag klätt mitt ben med den i särklass vackraste tatoo som skådats på ett kvinnligt ben..Så se upp grabbar..;) forts av dagen följer strax..

Kommentarer
Postat av: Andreas Black rose tattoo

Kul du gillade tatueringen,detta håller vi på med hela dagarna jag o mattias, passa dig för sol nu bara :D välkommen åter till min lilla studio i gröna sköna partille.

2009-07-24 @ 04:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0