Mental träning med god musik

Ett stort grattis till min granne Jasmine som idag fyller 14 år. Blev rejält påmind om att tiden emallanåt tickar iväg. Jasmine har vuxit upp blivit en riktig tonårstjej med riktigt coola saker som nitbälte och trasiga jeans!:)( ..som när jag själv var 14 och lyssnade på Noice... Jasmine gillar förövrigt musik och verkar ha en riktigt cool musiksmak!:) Snabbt visade jag henne myspace världen och hur mycket fantastisk musik det finns att lyssna på där inne.

www.myspace.com/engan kolla in själva!!

Jag lät henne lyssna på vad jag själv lyssnar på i detta nuet -5th sonic brigade och vad jag förstod så gillade hon låtarna skarpt!! Spelaren gick på hövarv när jag gick- och låtarna föll även i mamma Kristina i smaken! :)



Grattis igen Jasmine och fortsätt njut av all god musik som skapas. Som här- 5th sonic brigade

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Thaha, Tack så mkt :3

Ja, dom är underbara, lyssnar på dom 24/7 just nu. ;'3

2009-07-24 @ 23:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0