What a wonderful day!!

Och imorgon efter kl.15.30 kommer jag att känna precis lika dant!!:)

 I allfall packade vi in oss i Dennis snabba silveråk denna förmiddag, Helene, Marie-Louise, jag och Dennis såklart.  En alldeles nyduschad och fräsch Helene som jag tror var rätt shopping-sugen!:)
 Vem är det i luren som gör dig så oerhört koncentrerad???
 Vår eminenta chaufför under denna strapats
 Full av en underbar känsla!

De hungrigas trio avslutade färden med en lunch på Paprika baren i Allum. Själv tog jag en kaffe och njöt redan nu av morgondagen..!!



Innan denna avslutande måltid för mina ärade vänner avlöste upplevelserna i nuet varandra..:) ..Nu e det dags att använda mail el USB..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0