Fredag eftermiddag på Lerums Sportcentrum

Inväntar nästa kund här på Lsc. Känslan jag har när jag är på jobbet här på Lsc och möter alla "mina" fantastiska kunder är för mig enorm. Jag har en eftermiddag som går helt i Xtravaganzas tecken och jag vet redan nu att jag kommer att gå härifrån ikväll med en underbara känsla efter alla möten jag gjort under arbetstimmarna här idag. Ni som nu är nyfikna på ooss här på Lerums Sportcentrum, ta er en tur hit under kvällen- Anneli och Catrine finns bakom receptionsdisken denna fredagskväll och hjälper till med all tänkbar service. Vad gäller gruppträningsklasser, så finns det både afropower dance och body pump att tillgå innan vi stänger för idag. Och inte minst 900 m2 gym med massor av maskiner och redskap för hela kroppen. Och som sagt jag finns här om ni vill veta mer om Xtravaganza!! Varmt välkomna till Lsc iadg, och givetvis alla andra dagar:)!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0