Full fart denna nationaldag

En slags blandning av förråds och altanröjning står på tapeten denna lördag. Padsar fatikst väldigt bra med tanke på denna gråa småregniga morgon. Till kvällningen ska iallafall altanen vara klar så att det går att sitta av ett glas rött där. Ikväll blir också premiär för grillning här är tanken. Tempo hela dagen!

Här kommer lite bilder från mitt besök hos idah på Ruffdesign igår-Snacka om mental näring!! För den som vill skaffa sig en stundsnjutning och en ny frisyr- boka en tid hos Idah. På salongens blir man verkligen väl omhändertagen av idahs lugn, kaffet serveras och hon fixar och donar med ens hår, så otroligt noggrant och säkert!


Här fantastiska Idah- en av Lerums skickligaste frisörer?- Definitivt!!




Massor att spännande produkter till alla sorters hår och hårfärger, går att hitta hos Idah på Ruff design.





Svartare än svarast..



En inbakad fläta, gjord av Idah håller håret borta från ansiktet..



Känslan när jag kliver ut från Idah efter dagens besök är helt enkelt underbar, och jag är svartare än svartast i håret!!

Kan tillägga att detta i kombination av mina älskade svarta Converse som jag införskaffade p Stadium i våras, gav mig berömmande ord på jobbet denna fredag eftermiddag! Det blev alltså mycklet näring till både kropp och själ denna fredag. Så nu är det dags att ta tag i dagens röjande!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0