Inspirerande möten

Denna fredaggs eftermiddag bjöd på för mig flera inspirerande möten med framför allt Xtravaganzakunder. Vilket fantastiskt koncept detta är. Och så otroligt givande för mig, att arbeta som hälsokonsult inom detta!! Känslan att vara ett verktyg  till att få människor att nå fantastiska resultat kan göra mig både tårögd och få gåshud.



Här har ni Åsa, en av mina fantastiska kollegor-ni möter henne allt som oftast bakom receptionsdisken på Lsc-behjälplig med all tänkbar service för dig som kund. En arbetsdag tillsammans med Åsa bjuder på många lättsamheter-Hon är finurlig på att skapa möjligheter och bjuder på många glada skratt, även till dig som kund!!:)

Sarah, en av våra kunder som allt som oftast beträder Lsc:s lokaler, både vad gäller gym och gruppträning. Och så har hon också fantastiska resultat!!
Kolla på vilken lycka Sarah besök häromdagen gav Wilma


..en hel påse med kläder till lilla fröken Eng efter Sarahs dotter Hanna-Vilken lycka detta är för Wilma, när jag kommer hem med en påse från Sarah-som julafton. Förresten gick Hanna och Wilma på dagis ihop när de var riktigt små!! Tack snälla Sarah o Hanna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0