Näring för själen..

Återigen en påminelse om hur viktigt det är att delge de som finns i ditt liv och är betydelsefulla för just dig att de är detta. Visa dem deras betydelse för dig, i ord och handling-det är som balsam för själen både vad det gäller att visa som att få denna näring. Jag berikades med följande ord förut av min alldeles egna syster-yster, och tårarna forsade av både glädje och kärlek:

"Satt å kollade på din blogg,..f-n den tjejen med det underbara leendet å de fantastiskt vackra ögonen den tjejen e "min" vän å jag är så glad och stolt att du finns i mitt liv ......puss kram älskar dig"
Vilken tacksamhet jag känner över att  känna känslan av att vara betydelsefull! Jag ankrar känslan och plockar sedan fram den i motgång- när kanske inte min handling var till glädjande betydelse för någon, och själen får sig en törn..ja då har jag denna värdefulla känsla av att vara betydelsefull att stärka mig med..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0