Mer stärkelse till själen

"syster-yster är på "turné i stora staden. Men ändå mitt i all sin hektiska dag där, så hinner hon ändå med ett stärkande sms till mig. I love her! DEt gör så j-a gott för själen att helt plötsligt få ett överraskande sms och känna känslan av att just jag är betydelsefull. Så du min vän, förära dem du tycker om, en bekräftelse av detta i ord och handling. Behöver inte vara mer avanserat än några få ord i ett sms- men det är klart-vill du uppskatta ordentligt så varför inte skicka ett helt spontant blombud til just den där vännen som allti finns där för dig! Här i Lerum använder jag mig alltid av Rallarrosens tjänster i dessa avseenden. Och fantastiska blomsterbuketter har kommit fram till de mess udda platser genom åren.



Matilda kom hem med fantastiska målningar som hon gjort i skolan under terminen! Hon är en gudagåva vad gäller allt skapande! Musiken är hennes stora intresse och det är njutning för själen att höra hennes fantastiska röst ta ton. Kan hoppas att jag kan stärka henne att beträda en scen en dag. Det är få förunnat som föräras med en sådan röst som hennes!!






MIn Matilda och jag!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0